اهدای لوازم‌التحریر به ایتام و کودکان بدسرپرست توسط بچه‌های مسجد

مدیر کانون فرهنگی و هنری کمیل شهرستان ارومیه گفت: ۱۵ بسته لوازم التحریر به ارزش ریالی هر بسته ۷۰۰ تومان به کمک خیرین تهیه و بین ایتام و کودکان بدسرپرست توزیع شد.

بهنام نوروزی، مدیر کانون فرهنگی و هنری کمیل ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: باکمک خیرین برای ایتام و بچه های بی سرپرست بمناسبت آغازسال تحصیلی جدید درکانون کمیل ارومیه ۱۵ بسته لوازم التحریر آماده و اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری کمیل ارومیه افزود:  این بسته ها شامل دفتر، خودکار، مداد، کیف و دیگر لوازم مورد نیاز دانش آموز است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته تقریبا ۷۰۰ هزار تومان بوده، ادامه داد:  همچنین تقریبا دو سه ماه یکبار بین کودکان ایتام و بدسرپرست کارت هدیه نیز با کمک خیرین تهیه و توزیع می شود.

نوروزی افزود: کمک به دانش‌آموزان کم بضاعت علاوه بر پاداش دنیوی موجب پاداش در قیامت نیز خواهد شد، چرا که این کمک‌ها در راه کسب علم و دانش دانش‌آموزان هزینه می شود و امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان بیاریم.

مدیر کانون فرهنگی و هنری کمیل ارومیه ادامه داد: انسان مسلمان باید در پی رفع حوایج برادر مسلمان باشد و سعی کند تا می تواند به هر صورت ممکن به آنان یاری دهد، در روایت آمده است؛«هرگاه مسلمانی رفع گرفتاری مسلمانی را می کند خداوند به او خطاب می نماید که پاداش تو بر من و برای تو غیر از بهشت را نمی پسندم».

تهیه و توزیع ۱۵ بسته لوازم التحریر بین ایتام و کودکان بدسرپرست

تهیه و توزیع ۱۵ بسته لوازم التحریر بین ایتام و کودکان بدسرپرست

کد خبر 1780656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha