نخستین جشنواره استانی «فردخت»، گامی در تولید لباس مطابق با گفتمان انقلاب

چگینی با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره‌هایی منطبق بر جریان سازی هدفمند در حوزه مد و لباس گفت: نخستین جشنواره استانی فردخت گامی در تولید لباس مطابق گفتمان انقلاب اسلامی است.

نجمه چگینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی جشنواره فردخت گفت: یکی از خلاء های موجود تهیه و توزیع لباس هایی متناسب با پوشاک عفیفانه در جامعه منطبق بر گفتمان انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج خواهران سپاه استان البرز افزود: تولید پوشاک عفیفانه به میزبانی استان البرز در قالب طرح فردخت به واقع طراحی مانتو اجتماع ایرانی و اسلامی است.

نخستین جشنواره استانی فردخت گامی در تولید لباس مطابق گفتمان انقلاب اسلامی

وی با اشاره به محورهای رقابت در این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره در ۳ بخش، بخش اثر که شامل ارائه نمونه کار دوخته شده و بخش طراحی شامل ارائه طرح به صورت چاپ شده و بخش تحقیق و پژوهش که ارائه آثار علمی در جریان محورهای طرح است برنامه ریزی شده است. 

وی سطح رقابت در این جشنواره را ویژندها (خانه های مد دارای نمانام) و تولیدی ها ،آزاد، دانش آموزی و دانشجویی بیان کرد. چگینی با اعلام اینکه مهلت ثبت نام تا ۳۱شهریور ماه ۱۴۰۳ خواند. 

گفتنی است، شرکت کنندگان باید آثارشان را تا ۱۰مهرماه از طریق پیام‌رسان‌های ایتا به آیدی @fardokht_alborz تلگرام به شماره ۰۹۰۲۳۵۸۳۷۴۵ ارسال نمایند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه البرز در پایان عنوان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره مهرماه با تقدیر از نفرات اول تا سوم هر بخش و اعطای گواهی حضور در جشنواره به همه شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1780780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha