خداحافظی امام جمعه آران و بیدگل از مردم

حجت الاسلام ابوالفصل سلیمانی در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه، از مردم و اعضای ستاد نمازجمعه آران و بیدگل خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل امروز در آخرین خطبه خود در نماز جمعه این شهر از پایان ماموریت ۳۶ ساله خود در عرصه امامت جمعه خبر داد و از مردم شهیدپرور آران و بیدگل و فعالان ستاد نماز جمعه این شهر خداحافظی کرد.

وی در بخشی از خطبه های این هفته ضمن طلب حلالیت از مردم، خارج کردن شهرستان از بن بست با پیگیری برای تکمیل پروژه کنارگذر آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین، پیگیری جهت اختصاص نماینده مستقل برای مروم این شهر در مجلس، تلاش برای تقویت فرهنگ دینی و تربیت نیروهای فعال قرآنی و دینی، پیگیری مطالبات مردم بویژه در حوزه مسکن، تکمیل و تجهیز پروژه های بیمارستانی، رفع معضلات کارخانجات و شرکت ها و تقویت سرمایه گذاری برای برون رفت از خام فروشی را از مهم ترین مطالبات کنونی مردم این شهر از امام جمعه جدید عنوان کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی از سال ۱۳۹۸ جایگزین آیت الله سید محمد موسوی شد و امروز پس از ۵ سال و با قرائت ۵۲۴ خطبه، با تریبون نماز جمعه این شهر خداحافظی کرد.

بزودی حجت الاسلام علیرضا فرهنگ به عنوان هفتمین امام جمعه آران و بیدگل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

حجت الاسلام فرهنگ اهل فلاورجان اصفهان است و دبیری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، امام جمعه شهر باغ بهادران و تالیف چندین جلد کتاب  در حوزه دینی را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 1780877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha