برگزاری کاروان شادپیمایی و تجلیل از ۷۷ نفر

به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) کاروان شادپیمایی به سمت مصلی امام خمینی (ره) حرکت و پس از قرعه کشی به ۷۷ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) کاروان شادپیمایی از حرم امامزاده عبدالله (ع) یاسوج با حضور قشرهای مختلف مردمی به سمت مصلی امام خمینی (ره) حرکت کردند.

معاون اجرایی بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نشست شورای سیاست گذاری بنیاد مهدویت استان، گفت: در این نشست بیش از ۱۰۰ برنامه شاخص برای این ایام پیش بینی شد.

«سید محمد ظاهر سیاوش» جشن نیمه شعبان به صورت شاد پیمایی از امامزاده عبدالله (ع) تا خیابان مصلی امام خمینی (ره) یاسوج را از این برنامه ها دانست و افزود: برپایی موکب و غرفه در خیابان مصلی نماز جمعه از دیگر برنامه های امروز بود.

سیاوش برنامه شاد پیمایی به مناسبت ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) امروز با همکاری ادارات استان و اقشار مختلف مردمی در شهر یاسوج برگزار شد.

معاون اجرایی بنیاد مهدویت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظیر چنین برنامه هایی در شهرها و مناطق مختلف استان برگزار شد.

گفتنی است، در این جشن منتظران حضرت مهدی (عج) با سردادن بانگ رسای «لبیک یا مهدی»، «یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک» امر تعجیل در فرج را فریاد زدند و در پایان به قید قرعه ۷۷ نفر از شرکت کنندگان تجلیل شدند.

کد خبر 1780894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha