نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث می‌شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: طبق قانون برنامه هفتم توسعه موظف هستیم در استان‌های کشور پارک پویانمایی ایجاد کنیم که نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در جریان سفر به اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان عنوان کرد: در سفر به اصفهان بازدیدهای خوبی از ظرفیت‌های این استان داشتیم و توافقات بسیار خوبی در راستای توسعه علم و فناوری صورت گرفت. 
وی ادامه داد: همانطور که انتظار می‌رفت اصفهان نه تنها در فرهنگ و هنر بلکه در علم و فناوری نیز پیشتاز است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور نوید چند اقدام توسعه محور در استان اصفهان را داد و گفت: نخست صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر فولاد مبارکه را حمایت خواهیم کرد.
افشین افزود: در این راستا سرمایه‌گذاری‌ در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان تقویت خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه حمایت از نخبگان نیز خبرهای خوبی در راه است، توافقات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین مسکن نخبگان با استاندار اصفهان داشتیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: طبق قانون برنامه هفتم توسعه موظف هستیم در استان‌های کشور پارک پویانمایی ایجاد کنیم، که با افتخار اعلام می‌کنیم که نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث خواهد شد.
وی افزود: در این خصوص نیز با استاندار اصفهان توافقات خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم ظرف مدت چند ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.
افشین عنوان کرد: استان اصفهان دارای چهار خانه خلاق است، که باتوجه به هنرخیزی مردم اصفهان و با حمایتی که انجام خواهیم داد این خانه‌های خلاق نیز افزایش خواهند داشت.

کد خبر 1781087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha