تربیت هنرمندِ متعهد و متخصص در طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله»

اسلامی با بیان اینکه به منظور عدالت فرهنگی، طرح"نشاط و تعالی مسجد و محله" در اقصی نقاط استان اجرا می شود، گفت: تربیت هنرمند متعهد و متخصص از اهداف این طرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در دیدار مجریان طرح نشاط و تعالی مسجد و محله با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اجرای طرح نشاط و تعالی مسجد و محله در ۹ محور گفت: این طرح ذیل قرارگاه شهید آوینی در حال اجرا است.  


وی با بیان اینکه تمرکز زدایی فعالیت های فرهنگی هنری از مرکز استان و اجرای آن در شهرستان های تابعه در دستور کار این طرح قرار دارد، ادامه داد: تربیت هنرمند متعهد و متخصص از اهداف این طرح است.


اسلامی ادامه داد: محله محور، خانواده بنیان، مسجد پایه و نگاه ایجابی با رویکرد نشاط اجتماعی از ویژگی های شاخص این طرح است که با هدف احساس هویت و تعلق به نوجوانان محله برای ساختن محیط زندگی بهتر، تقویت بنیه اعتقادی، اخلاقی و رفتاری از طریق ابزار هنری، استفاده از امکانات و ظرفیت های مردمی برای ارتقاء حل مسائل فرهنگی و هنری، ایجاد نشاط و روحیه امید و خداباوری، آموزش و تولید آثار فرهنگی و هنری و ترویج فرهنگ سالم و پرنشاط اجرا می شود.


به گفته وی، طرح نشاط و تعالی مسجد و محله در بین اعضای کانون های مساجد استان زنجان و در محورهای قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، تربیتی و اردویی، مهارتی، سرود، تئاتر، رسانه، ادبیات و کارآفرینی اجرا می شود.

کد خبر 1781179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha