استقبال کاربران از نظافت مسجد توسط «مسعود اوزیل»

در شبکه‌های اجتماعی کلیپی از مسعود اوزیل، ستاره ترک‌تبار فوتبال آلمان، در حال نظافت مسجدی در ترکیه با استقبال رو به رو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، فعالان در شبکه های اجتماعی کلیپی ویدیویی از «مسعود اوزیل» ستاره ترک تبار فوتبال آلمان را در حالی که در حال تمیز کردن مسجدی در شهر استانبول ترکیه بود، پخش کردند.

این کلیپ ویدیویی اوزیل را در حال تمیز کردن مسجدی در محله اوسکودار در بخش آسیایی استانبول نشان می‌دهد  و کاربران شبکه های اجتماعی این کار بازیکن ترک تبار را تحسین کرده‌اند.

علی ارباش، رئیس اداره امور مذهبی ترکیه از اقدامات او تمجید کرد و گفت: پس از نماز جمعه با مسعود اوزیل فوتبالیست مشهور جهان در مسجد سلهان ملاقات کردم.

وی در اینستاگرام خود گفت: از برادرمان مسعود اوزیل که با حضور داوطلبانه در نظافت مسجد الگوی بسیار خوبی بود، به دلیل حساسیت و رفتار مثال زدنی اش تشکر می‌کنم.

دوران حرفه‌ای مسعود اوزیل با باشگاه شالکه آلمان آغاز شد و از آن به وردربرمن رفت و پس از درخشش در تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۰، اوزیل به رئال مادرید اسپانیا رفت.

او پس از گذراندن ۳ سال متمایز در مادرید، در سال ۲۰۱۳ او به باشگاه انگلیسی آرسنال، باشگاهی که اوزیل بخش بزرگی از دوران حرفه‌ای خود را در آن گذراند، نقل مکان کرد تا اینکه در سال ۲۰۲۱ به فنرباغچه ترکیه رفت و در نهایت با پیوستن به باشاکشهیر، کار خود را به پایان رساند.

کد خبر 1781325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha