عرض ارادت کودکان مسجدی به امام رئوف(ع) با سرود

جمعی از کودکان هیئت شباب الرضا(ع) به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و در حرم مطهر رضوی به اجرای سرود با محوریت امام رضا(ع) پرداختند.

به گزارش خبرگزای شبستان از مشهد، احمد آهن چیان، مسئول هیئت کودکان شباب الرضا(ع) مشهد در حاشیه این رویداد گفت: با همراهی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و در مناسبت‌های مختلف، مراسم‌هایی ویژه کودکان با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود که به طور مثال به طور ویژه در دهه آخر صفر نیز برنامه‌های مختلفی همچون اجرای سرود، پرده‌خوانی، نمایش آئینی، قصه‌گویی، نمایش، کاغذبازی، بازی دیجیتال و همچنین عزاداری و مرثیه‌سرایی مداحان نوجوان و برجسته مشهدی در حرم مطهر رضوی و نمایشگاه فرهنگی "گذر نور" برگزار شد.

وی بیان کرد: اجرای برنامه در حرم مطهر توفیقی بود که نصیب ما شد تا بتوانیم از این طریق به زائران امام رضا (ع) خدمت کنیم.

آهن چیان با بیان اینکه در یک‌سال بیش از ۲ هزار کودک جذب این هیئت شده‌اند، افزود: خوشبختانه برنامه‌های مذهبی این هیئت چه در بخش ولادت و چه در بخش شهادت ائمه معصومین (ع) با همکاری خود کودکان مدیریت شده و مسائل آموزشی در قالب بازی، پرسش‌وپاسخ و نمایش به آن‌ها ارائه می‌شود.

 گفتنی است، هیئت کودکان شباب الرضا (ع) اولین هیئت تخصصی کودکان مقطع دبستان در مشهد است که در تیرماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد خبر 1781390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha