برگزاری ویژه برنامه بانوان مسجدی مشکات برای هفته وحدت

منصوری بیگ وند گفت: بمناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) ویژه برنامه های مختلفی در کانون تخصصی مشکات در حال برگزاری است.

فاطمه منصوری بیگ وند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های هفته وحدت در کانون مسجد خواهران مشکات، گفت: سالروز میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد المصطفی (ص) یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است.

برگزاری ویژه برنامه بانوان مسجدی مشکات برای هفته وحدت

مدیر کانون تخصصی خواهران مشکات کرمانشاه  افزود: فاصله بین ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول بنابر روایات اهل سنت و شیعه هفته وحدت نامگذاری شده است. نه تنها مردم مسلمان ایرانی بلکه دیگر کشورهای مسلمان نیز این روز را گرامی داشته و مراسم جشن و سرور برگزار می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در قرآن هم بر وحدت میان مسلمانان  تاکید شده است و به همین جهت در مورد وحدت، تمام اقشار جامعه باید تلاش کنند تا فرهنگ اخوت و همبستگی را در میان خود افزایش دهند.

برگزاری ویژه برنامه بانوان مسجدی مشکات برای هفته وحدت

منصوری بیگ وند با اشاره به اینکه هفته وحدت ابتکار امام راحل برای جلوگیری از سواستفاده دشمن از اختلاف شیعه و سنی در تاریخ میلاد پیامبر مهر و رحمت است، تصریح کرد: هفته وحدت هفته بسیار مبارکی است که باید با برگزاری برنامه های مفرح و شاد گرامی داشته شود.

مدیر کانون تخصصی خواهران مشکات در کرمانشاه با بیان اینکه برنامه های شاد و مختلفی در کانون برای بانوان و اعضا در حال برگزاری است، گفت:برگزاری نشست های جهاد تبیین و شناخت شخصیت پیامبر(ص)، برگزاری جشن و مولودی خوانی، برگزاری کلاس و مسابقه نقاشی، یرگزاری ایستگاه صلواتی، توزیع شربت و شیرینی و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری از شاخص ترین برنامه های کانون است.

برگزاری ویژه برنامه بانوان مسجدی مشکات برای هفته وحدت

کد خبر 1781417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha