۸ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در بیش از ۹۰۰ مدرسه برگزار می‌شود گفت: ۸ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار داشت: همه ساله در حرکتی ارزشمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت، جشن عاطفه ها با مشارکت دستگاه های اجرایی و همراهی مردم نوعدوست برگزار می شود که باید آن را فرصتی برای مهربانی و مهرورزی قدر دانست.

وی افزود: جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی و کمک به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعان خود برای حضور بدون دغدغه در مدارس و فراگیری علم و دانش هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه تمهیدات جهت توزیع بیش از ۸ هزار بسته آموزشی با کمک آموزش و پرورش و خیرین در بین دانش‌آموزان نیازمند اندیشیده شده است تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید هم به مناسبت بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها در بیش از ۹۰۰ مدرسه با اداره آموزش و حضور دانش آموزان و همچنین اولیای آنان برگزار می‌شود.

مرادی پویانی با بیان اینکه بیش از ۶۵ هزار پاکت مخصوص اهدای کمک در بین دانش‌آموزان نیکوکار توزیع می‌شود؛ اضافه کرد: پیش بینی شده در جشن عاطفه‌های سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شود این در حالیست که میزان کمک‌های پرداختی بیش از ۱۶۷ میلیارد ریال بود.

کد خبر 1781471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha