توانمندی اقتصادی بانوان طلاب در مسجد جوادالائمه(ع)

فعالان فرهنگی و بچه های مسجد جوادالائمه(ع) طلاب مشهد این روزها براساس نوع ذائقه مخاطبان خود، اقدام به آموزش هنر خیاطی کرده‌اند تا هم در هزینه‌های هنرجویان و خانواده‌هایشان صرفه‌جویی شود، هم راه کوتاه‌تری برای جذب به بازار کار داشته باشد.

خبرگزاری شبستان مشهد | فارغ از نوع هنری که در مسجد جوادالائمه(ع) به بانوان محله طلاب مشهد آموزش داده می‌شود، نگاه حاکم بر این مجموعه اهمیت دارد که باعث شده مسجد نه‌فقط جایی برای عبادت، بلکه درخدمت نیازهای اهالی محله باشد.

اینجا در محله طلاب که یکی از محلات کمتربرخوردار شهر مقدس مشهد است، هر نوع حمایت و کمک به بهبود اقتصاد خانوار می تواند گره ای از کار مردم باز کند و همین باعث شده تا بچه های مسجدی به فکر خلق فرصت و ایجاد درآمد برای دختران و بانوان محله خود باشند.

فعالان این مسجد براساس نوع ذائقه مخاطبان خود، اقدام به آموزش هنر خیاطی کرده‌اند تا هم در هزینه‌های هنرجویان و خانواده‌هایشان صرفه‌جویی شود، هم راه کوتاه‌تری برای جذب به بازار کار داشته باشد.

دریافت هزینه حداقلی در حد ۱۳ هزار تومان برای هر جلسه، از دیگر تمهیدات برای جذب بانوان محله به این دوره و ایجاد توانمندی اقتصادی در آنان است.

کد خبر 1781535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha