کار فرهنگی را دانش‌بنیان و علمی پیش ببریم

آیت الله عبادی با بیان اینکه کار فرهنگی را باید دانش‌بنیان و علمی پیش ببریم، گفت: دشمن کار را تا تباهی و فساد اخلاقی و فروپاشی جامعه اسلامی پیش خواهد برد.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی امروز سه‌شنبه (۲۷ شهریور) در آیین آغاز دوره مقدماتی طرح عفاف و حجاب ذیل طرح ملی طوبی اظهار کرد: اهمیت برنامه‌های آموزشی و تربیتی امروز در یک جنگ ترکیبی در کنار نیروهای مسلح که در مقابل کفر متجاوزگر غرب صف کشیده و ۴۵ سال است با تقدیم شهدا دشمن را ناکام گذاشتند و امروز ایران از امن‌ترین نقاط جهان است، بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با تأکید بر اینکه اهمیت قضیه کار فرهنگی اهمیت برد و باخت، بود و نبود است، ادامه داد: کار دشمن در حوزه فرهنگی تنها به وسوسه‌های جوانان ما در برخی از زمینه‌ها چون حجاب و بی‌تفاوتی نسبت به پوشش دینی ختم نمی‌شود بلکه نقطه پایانی کار را در نابودی خانواده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جبهه فرهنگی یک جبهه حیاتی است، افزود: مسئله حجاب اسلامی از مهمترین نقاط توطئه استکبار جهانی و تفکر منحط لیبرال دموکراسی در جنگ ترکییبی است چون زن مادر جامعه می‌باشد و نسل‌های آینده را باید در قالب زنان اندیشمند و باعفت امروز ببینید.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه سرنوشت فرزند در واقع بر پیشانی مادر نوشته شده است، تصریح کرد: دشمن برای نابودی فرهنگ اصیل اسلامی، خانواده و زن برنامه‌ریزی‌های دقیقی کرده است.

وی با بیان اینکه جنگ‌های نظامی با همه اهمیت آن اما در عین حال صرفاً جنبه مقدماتی دارد یعنی در دو لشکر متخاصم هر کدام که غالب شد می‌تواند سرزمین دیگری را تصرف کند تا بعد افکار و اخلاق را تصرف کند، افزود: اما در جبهه فرهنگی اینگونه نیست و اگر چنانچه دشمن غلبه پیدا کرد همه هستی و هویت جامعه از دست می‌رود و به راحتی نمی‌توان آسیب‌های ناشی از آن را جبران کرد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه طرح طوبی به لحاظ ارزشی خیلی ارزشمند است، گفت: کار فرهنگی در حوزه عفاف و پوشش دینی را باید دانش‌بنیان و به صورت علمی پیش برد و به این نکته توجه داشته باشیم که دشمن کار را تا تباهی و فساد اخلاقی و فروپاشی جامعه اسلامی پیش خواهد برد.

آیت‌الله عبادی متذکر شد: برخی افراد نادان و لیبرالی می‌گوید در حوزه عفاف و حجاب تنها باید کار فرهنگی کرد ولی به راستی در کجای دنیا یک قانون را تنها و فقط با کار فرهنگی پیش می‌برند در حالی که قانون لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه اگر قانون اشکالی دارد باید با روش قانونی آن را اصلاح کرد در پایان تأکید کرد: اگر کسی به دنبال اجرایی کردن نقشه‌های دشمن است باید با او برخورد امنیتی شود ولی اکثر جوانان ما که به واسطه کم‌تجربگی و احساسات جوانی مراعات برخی موارد را نمی‌کنند باید آنان را روشن و کار را برای آنان تبیین کرد.

کد خبر 1781562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha