افزایش قربانیان انفجار دستگاه‌های پیجر در لبنان؛ ۱۱ شهید و ۴هزار زخمی

وزیر بهداشت لبنان از افزایش شمار تلفات انفجار دستگاه‌های پیجر خبر داد و اعلام کرد: این آمار به ۱۱ شهید و ۴ هزار زخمی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، فراس الابیض، وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که تعداد تلفات انفجار دستگاه‌های ارتباط بی سیم(پیجر) به ۱۱ شهید و ۴ هزار زخمی افزایش یافته است که وضعیت ۴۰۰ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رژیم صهیونیستی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعدازظهر سه شنبه(۲۷ شهریور) تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام که توسط کارگردان واحدها و موسسات مختلف حزب الله مورد استفاده قرار گرفته بود، منفجر کرد. این انفجار در سیستم‌های ارتباطی برخی مناطق بیروت و البقاع و جنوب لبنان صورت گرفت.

این درحالی است که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله پیش از این هشدار داده بود که از حمل گوشی‌های همراه خودداری کنند، چرا که رژیم صهیونیستی می تواند از طریق این گوشی ها آنها را ردیابی کرده و حملات هدفمند را اجرا کند.

این حمله تروریستی با محکومیت گسترده مقامات و گروه‌های داخل لبنان و کشورهای دیگر روبه رو شد. کشورهای عراق و سوریه، اردن و ایران آمادگی خود را برای ارایه کمک‌های درمانی و پزشکی به مقامات لبنانی اعلام کرد.

کد خبر 1781633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha