کنگره آیت الله ملک حسینی به صورت دائمی برگزار شود

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید تلاش کرد تا کنگره تبدیل به یک کنگره دائمی و در کنار آن می‌توان اجلاسیه هایی هر دو سال یک بار برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «مصطفی مثنوی» در نشست اعضای ستاد دومین کنگره ملی مرحوم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (ره)، ضمن بیان پیشنهادهای خود در این زمینه، اظهار کرد: باید تلاش شود تا کنگره تبدیل به یک کنگره دائمی و در کنار آن می‌توان اجلاسیه هایی هر دو سال یک بار برگزار شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه یک دستورالعمل جامعی به عنوان نقشه راه اهداف و دستورالعمل‌ها را از دیگر پیشنهادهای خود عنوان کرد و گفت: در همایش علمی در کنگره نخست به بخشی از ابعاد رسیدیم و در کنگره دوم بخش‌های دیگر را نیز باید برجسته کرد.

وی به بخشی دیگر از ویژگی‌ها و فعالیت‌های حضرت آیت الله العظمی سید کرامت الله ملک حسینی (ره) اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال فعالیت‌های ایشان در انقلاب و وحدت اقوام در جنوب، توسعه مستمر مفاهیم و معارف انقلاب، فصاحت و بلاغت ایشان که ابعاد مهمی است و شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

سردار مثنوی فعالیت یک نمایشگاه دائمی از ابعاد شخصیتی ایشان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: باید ضمن در نظر گرفتن برنامه‌های شهرستانی، هر شهرستان نیز بتواند در این زمینه نقش آفرینی لازم را داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به ارادت حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) به بقاع متبرکه و امامزادگان، تمرکز بر این مکان‌ها نیز می‌تواند از لحاظ مکانی و ارادت ایشان در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های هنری و اجتماعی را می‌توان درگیر این کنگره کرد، گفت: در حوزه هنرهای دیجیتال و سایر عرصه‌های هنری مثل سرود، تئاتر، نمایش و... این کارها می‌تواند تاثیرگذار باشد و مردم و نسل‌های مختلف را با ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های ایشان آشنا کرد.

کد خبر 1781685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha