افتتاح «شهر کتاب» در تربت جام

مجموعه «شهر کتاب» تربت جام با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر برجسته حوزه کودک و نوجوان کشور در بولوار ۲۲ بهمن این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ هدا کاخکی، مدیر شهر کتاب تربت جام، در حاشیه افتتاح شهر کتاب تربت جام که امروز چهارشنبه(۲۸ شهریورماه) با حضور مصطفی رحماندوست؛ شاعر توانمند کشورمان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: با نظر مساعدت مجموعه عظیم شهر کتاب کشور، شهر کتاب تربت جام نیز که از ابتدای سال جاری به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده بود، امروز به عنوان هشتاد و هشتمین شهر کتاب کشور به صورت رسمی افتتاح شد.

وی در خصوص خدمات این مجموعه توضیح داد: شهر کتاب یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در حوزه کتاب و نوشت افزار است که علاوه بر کتاب، لوازم التحریر و ابزارهای طراح؛ انواع بازی‌های فکری، اسباب بازی را نیز برای کودکان و نوجوانان ارایه می دهد.

افتتاح «شهر کتاب» در تربت جام

مدیر شهر کتاب تربت جام ادامه داد: در شهر کتاب، انواع کتاب‌های داستانی، رمان، شعر، کتاب های تخصصی و عمومی، تاریخ، روانشناسی، علوم کاربردی، بازاریابی و جغرافیا و سایر حوزه ها وجود داردکه با تفاهمی که با ناشران معتبر و برگزیده کشوری منعقد شده بروزترین کتاب های منتشره برای عرضه به شهر کتاب نیز ارسال و در این مجموعه به علاقه مندان و دوستداران کتاب ارائه می‌شود.

کاخکی با بیان اینکه گالری صنایع دستی نیز بخش جذاب دیگر مجموعه شهر کتاب است افزود: علاقه مندان به کتاب وصنایع دستی می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ با مراجعه به این مجموعه که در ابتدای خیابان ۲۲ بهمن شهرداری تربت جام قرار دارد، علاوه بر گشت وگذاری خاطره انگیز در میان انبوه کتاب های شهر کتاب، سری هم به گالری صنایع دستی و هنر زیبا و اصیل مردمان این خطه بزنند.

کد خبر 1781745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha