اجرا ۹۱۶ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به شعار دفاع مقدس (در راه فتح قله‌ایم) گفت: ۹۳ عنوان برنامه و ۸۲۳ ریز برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به شعار امسال هفته مقدس(در راه فتح قله‌ایم) اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان یکی از مهمترین و پربارترین دوران تاریخی جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ این کشور به عنوان نمادی از ایستادگی و مقاومت مردم در برابر تهاجم و تجاوز خارجی به ثبات و پایداری کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان غزه از ما الگو گرفتند، افزود: دفاع مقدس تاریخ زرین و الگوی امروز است که میوه آن روز را امروز در صحنه مبارزه با استکبار و رژیم صهیونسیتی شاهد هستیم؛ زیرا امروزه در غزه یک جمعیت کم با ایمانی والا از ما الگو گرفته و در مقابل استکبار ایستادند با وجود اینکه رژیم صهیونسیتی از هیچ جنایتی دریغ نکرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان و دانشجویان یک ضرورت است تا از آن الگو گرفته و برای خودشان نقشه راه ترسیم کنند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی از قبیل حضور در نماز جمعه، رژه نیروهای مسلح، سرکشی از پیشکسوتان، برگزاری یادواره‌های مختلف، اعزام گروه‌های جهادی و تیم های پزشکی، مراسم بزرگداشت روز سرباز، مراسم مهمانی لاله‌ها، میز خدمت، راهیان نور، دیدار با پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و رزمندگان، نشست‌های مختلف، فضای سازی فرهنگی و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی پیش بینی شده است.

سردار حسینی گفت: ۹۳ عنوان برنامه و ۸۲۳ ریز برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام اجرا می‌شود.

کد خبر 1781754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha