چهارشنبه‌های شهدایی در رشت

برنامه فرهنگی  چهارشنبه شهدایی با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مزار شهدای شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، برنامه فرهنگی چهارشنبه شهدایی با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مزار شهدای شهرستان رشت برگزار شد، 

این مراسم با مناسبت سالروز شهید حامد کوچک زاده برگزار شده است.‌

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی گیلان  گفت: یکی از صفات برجسته خداوند تبارک و تعالی قدرت است و کسی است که باید قدرتمند و شجاع باشد.


وی افزود: خداوند حی است و مومن باید زنده باشدچرا که مومنان دارای مسئولیت اجتماعی مهمی بوده و امر به معروف نشانه زنده بودن مومن  است.مومن مسئولیت پذیر بوده و با توجه و عنایت خداوند دارای عزت، شخصیت و عظمت می شود.

حجت الاسلام صفوی اظهار کرد: شهدا همیشه زنده هستند چون قوی هستند و همیشه حاضرند . ارواح شهدا همیشه امداد رسان رزمندگان اسلام و حتی جبهه مقاومت هستند چرا که شهدا در عالمی دیگر که هجرت می کنند قدرتمند هستند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی گیلان ، با بیان اینکه ما باید شهدایی زندگی کنیم، افزود: مومنان باید شهدایی زندگی کنند تا رهرو شهدا باشند و با کمک شهدا به مقصد نهایی برسند.

شهید مهدی ( حامد) کوچک زاده متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان رشت است که روز دوشنبه ۱۲ بهمن‌ماه امسال در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و جریان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در استان حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت رسید. تحصیلاتش کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بود، از شهید کوچک زاده ۲ فرزند به یادگار مانده است.

کد خبر 1781798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha