کمیته امداد از ۱۰ هزار نخبه حمایت می‌کند

بختیاری گفت: در کشور بیش از ۸۰۰ هزار نفر دانش آموز و بیش از ۱۰ هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سیدمرتضی بختیاری، چهارشنبه شب(۲۸ شهریور) در رزمایش اهدای ۵۵ هزار لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان استان به همراه گردهمایی نخبگان کمیته امداد استان گفت: در کشور بیش از ۸۰۰ هزار نفر دانش آموز و بیش از ۱۰ هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد داریم.
رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه اتفاق مبارکی برای نخستین بار افتاد و آن اینکه جشن عاطفه‌ها تا نیمه مهرماه ادامه دارد، افزود: پیش بینی این است در آغاز سال تحصیلی برای صد در درصد دانش‌آموزان تحت حمایت بسته لوازم‌التحریر تامین کنیم.
وی ادامه داد: شرکت ملی مس ایران در استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان که معدن دارد، ۲۰ میلیارد تومان جهت تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تامین کرد.
بختیاری توضیح داد: روز گذشته ۸۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در سیستان و بلوچستان و ۱۱ هزار بسته در آذربایجان شرقی و امشب ۵۵ هزار بسته در کرمان توزیع می‌شود.
وی به کسب رتبه زیر ۱۰۰ توسط ۷ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: شکوفایی استعدادها ان‌شاءالله با همراهی خیران اتفاق می‌افتد و نهادینه کردن فرهنگ‌ خیر و احسان جامعه را بیمه می‌کند.
بختیاری با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر توجه به ایتام و محرومان؛ بر حفظ کرامت ایشان تاکید و بیان کرد و در ادامه همدلی و همراهی مسئولان استان کرمان را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ۴ هزار سری جهیزیه نیز امروز از سوی شرکت گل‌گهر توزیع و هزار پنل خورشیدی افتتاح شد و زبان از قدردانی خیران استان کرمان قاصر است.

کد خبر 1781809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha