وحدت، اصل بنیادین اسلام در مقابله با دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین انزانی گفت: دشمن با اصل اسلام مشکل دارد و دین مانع بزرگ دشمنان است که باید با حفظ وحدت به عنوان اصل بنیادین اسلام در برابر دشمنان ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مولوی خلیل نارویی_ امام جماعت مسجد اهل سنت حضرت امام اعظم روستای بلوچ آباد گردایش در جشن باشکوه هفته وحدت در حسینیه سیدالشهدا روستای نمک چال بهشهر اظهار کرد: امتی که رسول الله دارد گمراه نخواهد شد و وحدت از حکم خداوند و رسول الله است.

وی افزود: وحدت از تاکیدات مهم رسول الله است که باید فرمایشات رسول الله و توجه به وحدت در دستور کار باشد.

وحدت، اصل بنیادین اسلام در مقابله با دشمنان است

نارویی گفت: امروز اسرائیل غاصب در غزه مردان و زنان و کودکان را می کشد و به شهادت می رساند و امنیتی در غزه نیست و باید در دفاع از غزه تلاش کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انزانی- امام جمعه میانکاله هم در سخنانی اظهار کرد: همه ما مسلمانان شیعه و سنی امت واحده هستیم و اختلافی بین مسلمانان نیست.

وی افزود: دشمن در پی ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است و باید با افزایش اتحاد در برابر دشمن بایستیم.

وحدت، اصل بنیادین اسلام در مقابله با دشمنان است

امام جمعه میانکاله یادآور شد: دشمن با اصل اسلام مشکل دارد و دین مانع بزرگ دشمنان است که باید با حفظ وحدت به عنوان اصل بنیادین اسلام در برابر دشمنان ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین انزانی گفت: ۱۵ هزار شهید اهل سنت در کشور داریم و همواره در کنار هم بودیم و در ادامه راه هم با اتحاد و وحدت بیش از گذشته برای سربلندی ایران اسلامی در کنار هم خواهیم بود.

این‌مراسم باحضور حجت الاسلام درخشنده- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان، امام جمعه موقت شهرستان بهشهر، حجت الاسلام بابایی ریاست اداره تبلیغات اسلامی بهشهر، امام جمعه زاغمرز، علمای اهل سنت و مسئولین سپاه و شیعیان و اهل سنت منطقه برگزار شد.

کد خبر 1781833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha