جشن باشکوه میلاد خاتم الانبیاء(ص) و امام صادق(ع) در هلند

شیعیان هلند مراسم باشکوهی را به مناسبت میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موسسه فرهنگی الکوثر هلند،  با نزدیک شدن به فرارسیدن میلاد باسعادت و پربرکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله و علیه و آله و سلم) و هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام جعفر صادق (علیه السلام)، موسسه فرهنگی الکوثر در شهر لاهه هلند جشن باشکوهی را به همین مناسبت با حضور شخصیت های اسلامی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برگزار می کند.

این جشن باشکوه به منظور برپایی شعایر دینی به همت کمیته مراسم ها و مناسبت های دینی و با همکاری کمیته بانوان موسسه الکوثر  ساعت ۱۸:۰۰ روز شنبه (۳۱ شهریور ۱۴۰۳ مطابق با ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۴ میلادی) در ساختمان فرهنگی الکوثر برگزار می شود.

در این مراسم شیخ «ابوطه التمیمی» درباره سیره زندگی و شخصیت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام صادق(علیه السلام) به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و «سید یوسف الحلو» از بلژیک نیز در مدح و ثنای خاتم النبین محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و بنیانگذار مذهب جعفری حضرت امام صادق(علیه السلام) مدیحه سرایی می کند.

دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می توانند از طریق فیس بوک و یوتیوب به آدرس https://www.facebook.com/AlCautherNL/live و youtube.com/user/StichtingAlcauther/live این مجلس عزاداری را به طور مستقیم مشاهده کنند.

کد خبر 1781896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha