دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای تمام نسل‌ها است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای تمام نسل‌ها است، گفت: در آن شرایط رزمندگان ما درس و عبرت خوبی به دشمنان دادند و الگوگیری از آن دوران مقدس راه پیشرفت امروز را باز می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و میلاد پیامبر(ص) اظهارداشت: سیره اهل بیت(ع) و پیامبر اکرم (ص) الگویی کامل برای همگان است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امت اسلامی یعنی شیعه و سنی با هم وحدت دارند، افزود: امیدواریم که این وحدت مستحکم تر تداوم یابد و دشمن نتواند بر آن تاثیر بگذارد.

وی بیان کرد: دفاع مقدس را به این منظور مقدس می گوییم چون دفاع برای خدا و مبارزه با ظالم و دشمن خدا بود و زمانی که دفاع در راه خدا باشد مقدس می شود و در این حالت مجاهدان محبوبیت دارند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: زمان شروع جنگ ما در شرایط سختی بودیم و تجهیزات آنچنانی نداشتیم، صدام و هم پیمانانش با سلاح های پیشرفته وارد جنگ با ما شدند و رزمندگان ما به لطف و یاری خداوند پیروز شدند.

وی با گرامیداشت نام و یاد شهدای دوران دفاع مقدس گفت: شهید رزمنده ای است که برای خدا می جنگد و امدادهای غیبی هم شامل حالشان است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در آن شرایط رزمندگان ما درس و عبرت خوبی به دشمنان دادند و اکنون با پیشرفت های حاصل شده در زمینه های مختلف دشمن از ما می ترسد.

وی به سالروز شکستن حصر آبادان اشاره کرد و گفت: رزمندگان ما دست به دست هم حصر آبادان را شکستند و خرمشهر را آزاد کردند، این رزمندگان ما آسمانی بودند که با تمام وجود به میدان جهاد آمدند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی در انفجار دستگاه‌های ارتباطی رزمندگان حزب الله گفت: رژیم اشغالگر به زودی با پاسخ قاطع و محکم جبهه مقاومت از این اقدام خود پشیمان خواهد شد.

 در ادامه به پرتاب ماهواره تحقیقاتی توسط دانشمندان وزارت دفاع اشاره و اظهارکرد: این اقدام قابل تحسین است و با فناوری پیشرفته ای که دارد، مرتب برای کشور ما اطلاعات می‌فرستد که این خود توفیق بزرگی است.

وی با بیان اینکه رزمندگان یمنی به موشک هایپرسونیک دست یافتند که فناوری بالایی در آن استفاده شده و رسیدن به این پیشرفت شکستی برای دشمنان است، ادامه داد: ما مسلمانیم و یکی از وظایف مسلمان دفاع از مظلوم است.

امام جمعه بروجرد در پایان تاکید کرد: حقوق کارگران نساجی بروجرد باید از سوی مسئولان استان، شهرستان و این واحد تولیدی پیگیری و مشکلات پیش روی این واحد تولیدی رفع شود.

کد خبر 1781983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha