پیشگامی در خدمت به مردم؛ مسیر جلب رضایت امام زمان(عج)

حجت الاسلام ماندگاری به بررسی ضرورت خدمتگزاری مسئولین به مردم پرداخت و تأکید کرد که یکی از راه‌های اصلی جلب رضایت امام زمان(عج) خدمت صادقانه و خالصانه به جامعه است.

حجت الاسلام ماندگاری، سخنران برجسته کشوری، در جمع پرشور مردم شهر لامرد به مناسبت هفته دفاع مقدس و ولادت حضرت رسول اکرم(ص) به بیان ضرورت خدمت به مردم و پایبندی به مسیری که شهدای دفاع مقدس ترسیم کرده‌اند، پرداخت.

وی با تأکید بر اهمیت خدمت به مردم و ادامه مسیر شهدای دفاع مقدس، گفت: «مسئولین باید به جد به مردم خدمت کنند و اشرافی‌گری و قوم‌وخویش بازی را کنار بگذارند.»

ماندگاری خاطرنشان کرد: مردم باید با استقامت در مسیر آرمان‌های اسلامی و تقدیم جان و مال خود به مکتب اهل بیت(ع)، حرکت کنند.

وی، تصریح کرد: «اگر می‌خواهیم جزء شهداء باشیم، باید راه و مسیر آن‌ها را ادامه دهیم.» ماندگاری، گفت: «اگر ۴۵ هزار نفر از مردم در زمان امام حسین(ع) به تکلیف خود عمل می‌کردند، کربلا هرگز اتفاق نمی‌افتاد.»

این عالم دینی به تکالیف اجتماعی نظیر حجاب، فرزندآوری، تولید و کار جهادی اشاره کرده و افزود: «امروز جمهوری اسلامی ایران به افرادی که تنبل باشند، نیاز ندارد. ما باید برای پیشرفت کشور به طور همه‌جانبه کار کنیم؛ چرا که دشمن سه شیفته کار می‌کند.»

وی همچنین بر ضرورت خدمت مسئولین به مردم تاکید کرد و گفت: «اشرافی‌گری و حزب‌بازی در حال حاضر ممنوع است. مسئولین باید به مردم خدمت کنند و به دنبال رفع مشکلات آن‌ها باشند.» حجت الاسلام ماندگاری در ادامه گفت: «یکی از راه‌های راضی نگه داشتن امام زمان(عج) این است که از گناه پرهیز کرده و برای رضای خداوند، در مسیر خدمت به مردم قدم برداریم.»

او هشدار داد که غفلت از مسئولیت‌ها، راهی به سوی جهنم است و نمونه‌هایی چون فرزند نوح، می‌توانند نشان‌دهنده این واقعیت باشند که غفلت از مسیر حق حتی بر انسان‌های نزدیک به خاتم پیامبران نیز سایه افکنده است.

در پایان، وی با تأکید بر اهمیت استقامت در برابر چالش‌ها، گفت: «ما باید در برابر این بحران‌ها استقامت کنیم و همدیگر را بیدار کنیم.»

کد خبر 1781986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha