حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی در بیروت

رژیم صهیونیستی امروز به ضاحیه جنوبی در بیروت پایتخت لبنان حمله کرد و در نتیجه این حمله شماری از لبنانی‌ها شهید و زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، ارتش اشغالگر صهیونیستی ساعاتی پیش به یک حمله هدفمند در ضاحیه جنوبی در بیروت پایتخت لبنان انجام داد.

ارتش صهیونیستی گزارش داد: درحال حاضره هیچ تغییر در دستورالعمل‌های دفاعی فرماندهی جبهه داخلی وجود ندارد.

ارتش صهیونیستی جزئیات بیشتری ازاین حمله را ارایه نکرد.

خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد: جنگنده های صهیونیستی یک ساختمان را در منطقه الرویس در نزدیکی مجتمع القائم در بیروت هدف قراردادند.

براساس این گزارش، آمبولانس‌ها و خودروهای دفاع شهری به محل مورد هدف اسرائیل در ضاحیه جنوبی برای کمک و امدادرسانی رسیدند. آمبولانس‌ها زخمی ها از جمله کودکان را به بیمارستان منتقل کردند.

خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد: در نتیجه این حمله صهیونیستی به ضاحیه بیروت پنج کودک شهید شدند.

این خبرگزاری گزارش داد: جنگنده اف ۳۵ صهیونیستی یک آپارتمان را در منطقه جاموس در ضاحیه جنوبی هدف قراردادند. آمار اولیه نشان می دهد درنتیجه این حمله یک نفر شهید و ۱۴ نفر زخمی شدند و به ساختمان بسیاری خسارت وارد شده است.

برهمین اساس، گروه‌های دفاع شهری از لبنانی‌ها خواست راه را برای عبور آنها به محل حملات رژیم صهیونیستی در منطقه جاموس در ضاحیه جنوبی باز کنند.

تیم های امدادی به جستجو برای یافتن تلفات احتمالی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منطقه القائم در حومه جنوبی ادامه می دهند.

کد خبر 1782004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha