فضای مجازی بسیج دانش آموزی ساختار منسجمی به عنوان «سدرا» در سطح مدارس دارد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان‌غربی گفت: فضای مجازی دربسیج دانش آموزی ساختار منسجمی به عنوان «سدرا» با مفهوم سکوی درخشش رسانه های انقلابی در سطح مدارس دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی،  جهانگیر اسلام پرست،  مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی آوینی‌های نسل چهارم ویژه مسئولین فضای مجازی واحدهای پیشگام دختران بسیج دانش‌آموزی، گفت: با توجه به فرمایشات حضرت آقا در موارد و حوزه‌های مختلف به خصوص اهمیت فضای مجازی که بارها در موردش سخنرانی کردند تمام دانش آموزان حاضر در این دوره با حضور استادان برجسته کشوری و استانی در کلاس ها شرکت کردند. 

وی افزود: تمام دانش آموزان حاضر در دوره بعد از بازگشت از دوره به عنوان مسئولین فضای مجازی واحدها فعالیت خواهند داشت و در فضای مجازی مدرسه با روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و استان همکاری خواهند کرد.

اسلام پرست ادامه داد: فضای مجازی دربسیج دانش آموزی ساختار منسجمی به عنوان سدرا «سکوی درخشش رسانه های انقلابی» درسطح مدارس دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان غربی ادامه داد: ما در حوزه تخصصی فضای مجازی این دوستان را علاوه بر اینکه جز متخصصین فضای مجازی هستند وخوب و بد را تشخیص میدهند خودشان هم به کنشگری و تولید محتوا در بستر فضای مجازی خواهند پرداخت و فضای مدرسه را راهبری خواهند کرد. 

اسلام پرست همچنین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان پربارتر و با انرژی بیشتری که در ایام تابستان گرفتند و دوره های مفیدی را گذارند و در کلاس های درس حضور پیدا میکنند و برای آینده انقلاب و ایران اسلامی نقش آفرینی میکنند.

کد خبر 1782008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha