پخت و توزیع ۱۵۰۰ غذا بین نیازمندان در مساجد ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: العتبه العباسیه ۱۵۰۰ پرس غذا در بین مساجد و فقرا پخت و توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام امروز در بازدید از دفتر ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان ایلام و نماینده دفتر حضرت ابوالفضل عباس اظهار داشت: ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته دفاع مقدس و تشکر ویژه از عزیزانی که در امر خدمات رسانی به زوار حسینی در مهران و به ویژه عتبات عالیات تلاش وافری داشته و خدمات برجسته‌ای داشتند.

وی افزود: امشب شب میلاد است و العتبه العباسیه اقدام به پخت و توزیع ۱۵۰۰ پرس غذا در مساجد یا بین فقرا کردند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: تشکر ویژه داریم از همه‌ی مواکب و مواکب خانگی و دست اندرکاران آن و به خصوص خبرنگارانی که در اطلاع رسانی این عملیات بزرگ زحمات زیادی کشیدند.

وی افزود: محور مقاومت امروز فقط بحث فلسطین و سوریه و عراق و یمن نیست، محور مقاومت یک تفکر جهانی است؛ همه کسانی‌ که در گستره‌ی جهان اسلام نیستند اما مظلوم واقع شدند به این نتیجه رسیدند که از این خیمه عمود دفاع از مظلومین و مبارزه با ظالمین استفاده کرد. 

وی ادامه داد: ان‌شالله جلسه‌ای برگزار می‌شود و از همه عزیزانی که زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می‌شود. به هرحال امسال با کمترین حادثه و مشکلی مراسم اربعین برگزار شد و خیلی روان و راحت جمعیت یک و نیم میلیونی از شهر مهران و مرز عبور کردند و برگشتند و زحمات زیادی کشیده شد.

سردار حسینی گفت: افرادی زیادی زحمت کشیدند؛ در این هوای گرم و شرایط طاقت فرسای تابستان کمک کردند و این مراسم باشکوه و آبرومندانه برگزار شد و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است و پاداش و مزدی بالاتر از پاداش خداوند نیست. حجم بسیار بزرگی از خدمات و تلاش در یک محدوده کوچک زنجیره‌وار کار خود را انجام می‌دهند.

کد خبر 1782016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha