وحدت از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است

امیر شاطری گفت: دفاع مقدس در زمان و بعد از جنگ به ما آموزه‌های زیادی آموخت که مهمترین دستاورد آن وحدت، انسجام و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بود.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری امروز شنبه (۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز گرد هم جمع شده‌ایم که رشادت‌ها و جانفشانی برادران و خواهرانمان را یادآوری کنیم که بعد از آنان چه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای زندگی نیازمند برنامه‌ریزی هستیم و در این جهت نیاز به قانون دارند و برای اجرای قانون هم نیاز به حکومت است، گفت: نبی مکرم اسلام(ص) برای اداره امتش، تشکیل حکومت بر مبنای قانون اسلامی داده تا به اهدافش برسد.

فرمانده ارتش نظامی آجا در خراسان جنوبی ادامه داد: از دیدگاه قرآن و پیامبر اسلام، حکومتی که بر اساس اعتقادات الهی و اسلامی تشکیل نشود قسمت عمده آن بر روی زمین می‌ماند.

امیر شاطری با اشاره به اینکه اسلام دین برتر است و همه به این اعتراف کردند، افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از آموزه‌های دینی و روش و سیره نبی مکرم اسلام بوده ولیکن جهان مرتجع غرب و استکبار جهانی در مقابل اندیشه‌های انقلاب اسلامی تاب تحمل نیاورد و ترسیدند چون اسلام آنچه را که می‌خواهد سعادت زندگی دنیوی و آخروی انسان است و فقط به بُعد مادی انسان توجه نمی‌کند لذا مستکبران به مقابله با انقلاب اسلامی برخواستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ، بیدادگری و تبعیض‌ها، جهان را آبستن انقلاب عظیم امام زمان(عج) کرده است و ما دنبال آن هستیم که پرچم این انقلاب را در جهان به اهتزاز در بیاوریم، عنوان کرد: امروز ببینید که در دنیان اسلام هراسی به راه انداختند و وقتی صدای اذان در کشورهای غربی پخش می‌شود، اعلام می‌کنند تروریستی وارد شد.

فرمانده ارتش نظامی آجا در  خراسان جنوبی به تحمیل گرفتاری و رنج‌های بسیار به نظام اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس هم در زمان و بعد از جنگ به ما آموزه‌های زیادی آموخت که مهمترین دستاورد آن وحدت، انسجام و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بود.

فرمانده ارتش نظامی آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت فناوری و اقتدار نظامی برای مقابله با دشمنان تأکید کرد: اما آنچه که امروز از هر بمب و موشکی برای ما قویتر است حمایت مردمی می‌باشد.

امیر شاطری با تأکید بر اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم، تاکید کرد: اما دشمنان بدانند دست برتر نیروهای مسلح، مردم است و هر کشوری بخواهد چشم طمع به نظام اسلامی داشته باشد تا جایی که توان و جان داشته باشیم با آنان مقابله خواهیم کرد چون راه ما اسلام و ولایت است.

کد خبر 1782039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha