هرگونه تحرک علیه منافع کشور با پاسخ کوبنده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده منطقه ای قرارگاه شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هرگونه حرکت، حتی کوچک‌ترین تحرک علیه منافعامان را با شدت پاسخ می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی، روز شنبه در رژه نیروهای مسلح آذربایجان غربی که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت افزود: ما در جنگ هشت ساله اقتدار خود را به جهانیان ثابت کردیم و با قدرت تمام و تحت فرمان مقام عظمای ولایت در مقابل استکبار جهانی ایستاده و اجازه ندادیم ذره ایی از خاک کشور جدا شود.

وی به دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب به غیر از سرافکندگی، وابستگی و بی هویتی چیز دیگری نداشتیم و اگر تاریخ را مطالعه کنیم در تمام جنگ هایی که رخ داده جنگی نبوده که درآن بخشی از ایران جدا شود.تجربه جنگ هشت ساله به ملت ایران حفظ ولایت مداری و قوی بودن با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران از نیروهای تأثیرگذار منطقه هستند که جان خود را فدای ملت می‌کنند و باید به این مسئله توجه کرد که اکنون ما برهم‌زننده موازنه قدرت در دنیا قلمداد می‌شویم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش گفت: اگر استکبار بخواهد حرکتی در مقابل ما بکند ما با قدرت تمام در مقابل تمام دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس و تفکر انقلاب اسلامی با سرعت در کشورهای منطقه نفوذ کرده و ترس دشمنان از این مسئله بسیار است.

امیر سرتیپ دوم شفیعی بیان کرد: فرزندان شما در نیروهای مسلح آماده هستند در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه پاسخ کوبنده‌ای را به یاوه‌گویان دهند.

 گفتنی است؛ پس از پایان سخنرانی نیروهای مسلح اعم از بسیجی ،سپاهی، ارتشی و یگان های ویژه از برابر جایگاه و قرآن کریم رژه رفته و اقتدار نظامی و دفاعی و تجهیزات نظامی کشورمان را به نمایش گذاشتند.

همچنین گروه رزم نوازان با اجرای برنامه جلوه ویزه های به رژه نیروهای مسلح داده و آنها را همراهی کردند.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

کد خبر 1782073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha