شهید «مرحمت بالازاده» سند افتخار دفاع مقدس است

معاون اجرایی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی با اشاره به شهید «مرحمت بالازاده» نیز گفت: این شهید در خصوص دفاع مقدس سند افتخار در ادوار گذشته و آینده و تا روز قیامت در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مهدی رضوی، معاون اجرایی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی آوینی‌های نسل چهارم ویژه مسئولین فضای مجازی واحدهای پیشگام دختران بسیج دانش‌آموزی، گفت: کشور ما ایران و تاریخش جز استثناها است و این یکی از شاخصه های ملت ایران بوده که دشمن فهمیده است و الان درست مقابل آن است و در صدد هستند که از طریق فضای مجازی اثر آن را خنثی کنند.

وی افزود: بحث یکتاپرستی ملت ایران، بحث حیا و حرمت زنان ایران، غیرت و شرافت در بین مردان ایرانی است که این را قبل از اسلام داشتیم و بعد اسلام نیز تقویت شده است.

سرهنگ رضوی ادامه داد: تمام تلاش دشمن این است که ارزش زنان ایران را پایین نشان دهد و حال اینکه زن ایرانی و اسلامی از حرمت بالایی برخوردار است.

معاون اجرایی سپاه شهدای استان آذربایجان غربی بیان کرد: مورد دیگر در مورد زنان مسئله تربیت بوده و از مردان انتظار کسب روزی حلال است ولی از زنان تربیت فرزندان است حال اگر ما عدم تعادل در جامعه خود احساس میکنیم این به خاطر آشفتگی در اذهان و دل های خانم‌ها در خانه بوده که فضای مجازی یکی از علت های اصلی است.

وی با اشاره به شهید «مرحمت بالازاده» نیز گفت: این شهید در خصوص دفاع مقدس سند افتخار در ادوار گذشته و آینده و تا روز قیامت در کشور است.

کد خبر 1782078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha