هفته دفاع مقدس موجب شکوفایی و خودباوری مردم ایران شد

زنگانه گفت: هفته دفاع مقدس، هفته افتخار و آزمونی بزرگ همراه با صدها کشف و تجربه است که موجب شکوفایی و خودباوری مردم ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (شنبه ۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان با گرامیداشت هفته وحدت و آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس، هفته افتخار و آزمونی بزرگ همراه با صدها کشف و تجربه است که موجب شکوفایی و خودباوری مردم ایران شد.

استاندار گلستان با اشاره به ویژگی های دفاع مقدس، افزود: نصرت الهی و امداد غیبی و روحیه شهادت طلبی رزمندگان ایران علی رغم طولانی ترین و پرهزینه ترین جنگ از ویژگی های دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: رزمندگان ایران با رشادت و شهادت طلبی در برابر دشمنان ایستادگی کرده و از آب و خاک کشور دفاع کردند.

زنگانه اظهارداشت: نقش دفاع مقدس در شکل گیری جبهه مقاومت نیز بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به برخی از نقش های دفاع مقدس، گفت: گفتمان جبهه مقاومت برگرفته از دفاع مقدس در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، نظامی و امنیتی، بیداری اسلامی در برابر فضای مادی حاکم بر جهان اسلام و عرب، اداره جبهه مقاومت با الگوی مقاومت و ایثار، ساماندهی جبهه مقاومت در کشورهای مختلف با فرماندهی سردار شهید سلیمانی، پذیرش فرهنگ رهبری و فرمانده کل قوادر تمام ابعاد شخصیتی و آشکارسازی دشمنی ها و خوی وحشی استعمارگران از جمله نقش های دفاع مقدس است.

کد خبر 1782101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha