لزوم الگوگیری از صفت علم اندوزی پیامبر مهربانی ها

نوری برلزوم الگوگیری از صفت علم اندوزی پیامبر مهربانی ها تاکید کرد و گفت: ۵۲۷دانش آموز مازندرانی که امروز سال تحصیلی جدید را آغاز نمودند باید باالگوگیری از سیره شهدای دانش آموز برای برافراشته شدن پرچم اسلام در قله های جهان تلاش نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری-  استاندار مازندران در آئین بازگشایی مدارس استان که در دبیرستان آیت الله سیدصابرجباری(ره) بهشهر برگزار شد، با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس و ایام ولادت باسعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، اظهار کرد: آن حضرت برای تهذیب، تعلیم و تربیت بشریت از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی با اشاره به سیره عملی رسول خدا(ص) برای پیوستن به گعده های علمی و علم اندوزی، گفت:  ارائه الگو موثرترین و موفق ترین روش تربیتی است.

نوری به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جنگ هشت ساله تحمیلی تنها جنگی بود که رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم را از دست ندادند و امروز این مقاومت رزمندگان اسلام بعنوان الگوی دفاع از مرزهای اسلام مورد توجه ملت های آزادی خواه دنیا است.

وی ضمن گرامیداشت یکهزار و ۷۰۰دانش آموز شهید استان مازندران، خاطرنشان شد: ۵۲۷دانش آموز مازندرانی که امروز سال تحصیلی جدید را آغاز نمودند باید باالگوگیری از سیره شهدای دانش آموز برای برافراشته شدن پرچم اسلام در قله های جهان تلاش نمایند.

نوری بیان کرد: امنیت و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه رشادت ها، حماسه ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان است و تدوام راه شهدا باید مورد توجه دانش آموزان باشد.

لزوم الگوگیری از صفت علم اندوزی پیامبر مهربانی ها

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نادعلیزاده- امام جمعه بهشهر در آئین بازگشایی مدارس استان از بهشهر به عنوان مهد علم یاد کرد و گفت: این خطه عالم پرور است.

وی به سیره آیت الله محمد کوهستانی(ره) اشاره کرد و افزود:  آیت الله کوهستانی در دل مردم جای داشت به طوری که مردم منطقه ایشان را پدر معنوی خود می دانستند.

حجت الاسلام نادعلیزاده همچنین با اشاره به سیره عملی آیت الله سیدصابرجباری(ره) نماینده فقید خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر در مسیر کسب علم و دانش، گفت: آیت الله جباری (ره) انصافا برای رشد و پویایی بهشهر در حوزه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و ... از هیچ کوششی دریغ نکردند.

کد خبر 1782154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha