عملیات حفر و تجهیز ۱۹ حلقه چاه در شهرستان خدابنده آغاز شد

نادرخانی گفت: اجرای عملیات حفاری و تجهیز ۱۹ حلقه چاه عمیق و دستی در روستاهای شهرستان خدابنده آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت آبفای زنجان، علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب آشامیدنی در شهرستان خدابنده افزوده می شود. از این تعداد چاه تامین آب هشت حلقه عمیق و ۱۱ حلقه نیز بصورت دستی حفر می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته نادرخانی: با بهره برداری از این طرح ها جمعیتی افزون بر  ۸ هزار نفر در شهرستان خدابنده از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

وی گفت: ۸ حلقه چاه عمیق در روستاهای زرند، عینجک، مجتمع قائم، پیرمرزبان و پنبه زبان، سراب، گل تپه، قزل بلاغ و نوربهار حفاری و تجهیز می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: روستاهای عمو کندی، آهارمشکین، قوشه کند، قیاسکندی، توزلو، دولجین، چراغ حصاری، مهرین آباد، خلیفه قشلاق، امیرلو و سهرورد نیز از جمله مناطقی هستند که چاه های دستی در آن حفر و تجهیز می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: در حفاری تعداد هشت حلقه از این چاه ها از مشارکت مردمی نیز استفاده شده است.

گفتنی است: شهرستان خدابنده با جمعیتی افزون بر ۱۸۰ هزار نفر یکی از ۸ شهرستان استان زنجان است که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

کد خبر 1782190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha