راه اندازی پویش جمع آوری اسناد دفاع مقدس در استان لرستان

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس پویش جمع آوری اسناد دفاع مقدس با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان راه اندازی شده است.

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به نقش مساجد در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مساجد در سازماندهی و اعزام نیروهای داوطلب بسیجی به میدان‌های نبرد و همچنین پشتیبانی از جبهه و جنگ نقش موثر ومحوری داشتند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و از خودگذشتگی و حماسه بزرگ ملت ایران است، افزود: در پی بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با شبیخون فرهنگی دشمن و با مصوبه شورای عالی انقلاب، کانون های فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور راه اندازی شد و تا به امروز در زمینه خنثی سازی توطئه‌های دشمن در جنگ نرم نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: فضاسازی شامل نصب پلاکارد و بنر و تولید و پخش نماهنگ، تهیه و نصب و بیان وصایای شهدا در کانون ها و مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با عنوان هفته دفاع مقدس و مستندسازی فعالیت ها در مساجد برگزار می شود.

چگنی نژاد ادامه داد: هرساله همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع و اثرگذاری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امسال همزمان با هفته دفاع مقدی و محوریت کانون‌های مساجد و پویش جمع آوری اسناد دفاع مقدس با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان راه اندازی شده است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، بهره گیری از ظرفیت جوانان شرکت کننده در طرح راهیان نور به ویژه طلاب در بحث روایتگری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اکران فیلم های مرتبط با دفاع مقدس در کانون‌ها، اجرای سرود و نمایش با موضوع دفاع مقدس، معرفی کتاب های شاخص مرتبط با دفاع مقدس در ویژه برنامه شنبه های با کتاب، مسابقه کتابخوانی و مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس از مهمترین برنامه های کانون‌ها در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 1782223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha