زنگ مقاومت در مدارس استان زنجان به صدا درآمد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۲ هزار و ۲۰۰ آموزشگاه در قالب ۸ هزار و ۱۶۴ کلاس درس در سطح استان زنجان میزبان دانش‌آموزان بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس استان زنجان در مدرسه دوره دوم متوسطه نظری پسرانه شهید بهشتی با گرامیداشت یاد شهید بزرگوار مجید شهریاری، افزود: اخلاق و تقوا این شهید را به مقام بالا رساند و هر کدام از دانش‌آموزان باید این شهید را الگوی خود قرار دهند.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه دانش‌آموزان مدرسه تیزهوشان، افزود: موقعیتی که در این مدرسه در اختیار این دانش آموزان قرار دارد برای هرکس دیگری فراهم نیست‌ و باید از این فرصت و ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنند.

افشارچی با بیان اینکه استعداد یک امر خدادادی است که در کنار آن باید به عنصر دیگر که عقل و توانایی است هم توجه شود، افزود: دانش آموزان این مدرسه در دوره دوم تحصیلات متوسطه هستند و به نوعی در دوران سخت تصمیم سازی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان این مقطع باید برای آینده خود تصمیم بگیرند، اظهار داشت: امروز دو مسیر آسان و مسیر درست پیش‌روی آنها قرار دارد که مسیر درست زحمت دارد و از الان باید خودشان را برای کار درست آماده کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه به عنوان مثال دانش آموزان می توانند اوقات فراغت خود را در فضای مجازی سپری کنند و یا برعکس به مطالعه مشغول شوند، اظهار داشت: دانش آموزان اگر می‌خواهند تمرکز خود را تقویت کنند باید به موضوع مطالعه توجه داشته‌ باشند.

کد خبر 1782237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha