توزیع ۵ هزار بسته لوازم التحریر توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایلام گفت: با هدف حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار، بیش از ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در استان توزیع شده است.

زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام گفت: به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند ایلامی توانستیم بیش از ۵ هزار بسته لوازم التحریر در بین آنها توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه به منظور عدم ماندن دانش‌آموزان نیازمند در فرآیند تحصیل گروه‌های جهادی و خانه‌های احسان همکاری لازم دارند افزود: این طرح به منظور تضمین تحصیل همه دانش‌آموزان، به ویژه در مناطق کمتر برخوردار، انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ایلام گفت: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، پاک‌کن و سایر لوازم ضروری است که به صورت مستقیم به خانواده‌های نیازمند تحویل داده می‌شود.

زارع افزود: همچنین برنامه‌های مستمری برای حمایت از دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی در نظر گرفته شده و این سرمایه‌گذاری، آینده‌ای روشن‌تر برای کشور و جوانان فراهم خواهد کرد.

وی گفت: با استفاده از همکاری نهادهای محلی و مؤسسات اجتماعی، سعی کردیم به دقت نیازمندان را شناسایی کرده و نهایتاً از بروز مشکلات آموزشی جلوگیری کنیم.

زارع به همکاری با بنیاد برکت و قرارگاه عدالت آموزشی نیز اشاره کرد و افزود: این نهادها در شناسایی دانش‌آموزان نیازمند و ارائه خدمات به آن‌ها نقشی مؤثر ایفا کردند.

کد خبر 1782271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha