تشریح برنامه های هفته وقف شهرستان جیرفت

جهان اسلامی گفت: با اشاره به عناوین هفته وقف، بیان کرد: رسانه، ترویج فرهنگ قرآن، وقف در سنت نبوی و سیره معصومین (علیهم السلام)، اقتصاد پایدار، رشد تولید، امامزادگان و ترویج فرهنگ زیارت، بخشی از برنامه های هفته وقف است.

جهان اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان ضمن گرامیداشت هفته وقف، گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال گذشته، روز وقف از ۲۷ صفر به ۱۶ ربیع الاول منتقل شده است بنابراین در سال جاری برنامه های هفته وقف از ۳۰ شهریور تا ۵ مهرماه اجرا می شوند. 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت با اشاره به عناوین هفته وقف، بیان کرد: رسانه، ترویج فرهنگ قرآن، وقف در سنت نبوی و سیره معصومین (علیهم السلام)، اقتصاد پایدار، رشد تولید، امامزادگان، ترویج فرهنگ زیارت، حمایت از خانواده، حمایت از نخبگان علمی و دانش بنیان ها، سلامت جامعه و تکریم واقفین و خیرین از جمله موضوعات و عناوین هفته وقف هستند.

وی به برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت در این هفته اشاره کرد و افزود: غبارروبی گلزار شهدا و حرم مطهر امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه، برگزاری همایش یاوران وقف همراه با تجلیل از نفرات برتر مسابقات مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم، برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ص)، بخشی از برنامه های بزرگداشت هفته وقف در شهرستان جیرفت است.

اسلامی عنوان کرد: برپایی غرفه (همه واقف باشیم) و همچنین اهدای بسته های مهر تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند از سایر برنامه های هفته وقف است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت با اشاره به نیاز جامعه به وقف در حوزه فرهنگی است، تصریح کرد: به منظور ایجاد وقف جدید آماده همکاری و مشاوره به متقاضیان هستیم.

کد خبر 1782276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha