ویژه‌نامه جهانی‌سازی مجله موعود عصر منتشر شد

شماره ۲۸۴ و ۲۸۵ ماهنامه فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی مجله موعود ویژه نامه جهانی‌سازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موسسه فرهنگی هنری موعود عصر(عج)، ویژه‌نامه مهر و آبان مجله موعود عصر با پرونده اختصاصی جهانی شدن منتشر شد.

در این شماره مقالاتی را با عناوین محتسب و مست به قلم اسماعیل شفیعی سروستانی، امامان معصوم(ع)،‌ وارثان پیامبران از ابراهیم شفیعی سروستانی، بایسته‌های برای یاری امام زمان(عج)، رازداری و قرب به خدا و امام زمان(عج)، با منتظران خورشید سید حکیم بینش، حضرت حجت در بیان حضرت آیت‌الله بهجت:؛ انتظار و وظایف منتظران به رشته تحریر درآمده است. 

در پرونده گلوبالیسم این شماره موضوعاتی چون جهانی شدن یا جهانی‌سازی، جهانی‌سازی فرهنگ غرب، کدام کشورها اصرار و تمایل بیشتری به اجرای گلوبالیسم دارند؟، معروف‌ترین گلوبالیست‌های جهان کیانند؟‌، موقعیت ایران و کشورهای اسلامی در فرآیند جهانی‌سازی، ریشه اندیشه جهانی شدن و حضور یهود در شهرهای مهم اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است. 

در ادامه یادداشت‌هایی با موضوع امام مهدی موسس دولت حق و آخرین دولت، نقش یهود در واقعه کربلا، زمینه‌های آسیب‌زا در حوزه‌های اعتقادی و عبادی به چشم می‌خورد. 

پرونده خانواده این شماره نیز به موضوعاتی چون تربیت مهدوی: چگونگی پرورش نسل منتظر، چند نکته از حدیث کساء، خود شناسی، شش ماه پایانی، حوادث مهم ماه محرم و آخرین روزهای غیبت مطرح شده است. 

شایان ذکر مجله موعود اولین و آخرین نشریه مهدوی کشور است که اکنون وارد بیست و نهمین سال فعالیت خود شده است.  

کد خبر 1782421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha