توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: امروز ۵۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند آذربایجان غربی اهدا شده که تا به امروز با این تعداد ۱۸ هزار و ۵۷۱ سری جهیزیه در سطح کشور توزیع شده است.

سردار ضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: امروز ۵۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند آذربایجان غربی اهدا شده که با این تعداد تا به امروز ۱۸ هزار و ۵۷۱ سری جهیزیه در سطح کشور توزیع شده است.

وی افزود: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت پایدار است که در کنار فعالیت های اصلی و اساسی خود، محرومیت زدایی، مردمداری، مردمیاری و مردم دوستی را در دستور قرار داده است و راه اندازی ازدواج آسان نیز جز ماموریت های اصلی سپاه است.

سردار حزنی ترویج ازدواج آسان در جامعه اسلامی یک اقدام ارزشمند بوده و باعث تعالی جامعه در حوزه خانواده می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد برگزاری یکی از برنامه‌های ارزشمند در استان آذربایجان‌غربی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان هستیم که در قالب این برنامه قرار است جهیزیه‌های تهیه شده در اختیار زوج‌های کم‌برخوردار قرار گیرد.

تشکیل خانواده منجر به رفع مشکلات فرهنگی در کشور می‌شود

وی با تأکید بر لزوم توجه به بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری در کشور، گفت: تشکیل خانواده منجر به رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی در کشور می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم، صعب العبور و مرزی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و دوردست اولویت است.

کد خبر 1782473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha