لزوم مداوت بر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

آیت‌الله عبادی خطاب به آمران به معروف گفت: بر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مداومت کنید چه در فرد تاثیر بگذار یا نگذارد چون شما وظیفه الهی و انسانی خود را انجام دادید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت‌الله سید علیرضا عبادی عصر امروز دوشنبه (۲مهر) در گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: دین برای انسان در همه زمان‌ها یک ضرورت است اما بیشتر از هر زمانی، اکنون نیاز به دین احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز بی‌دینی خودش را به عنوان یک آفت بزرگ برای بشر نشان می‌دهد، افزود: این تنها یک مسئله آخرتی نیست البته اهم نتیجه آن مربوط به آخرت است ولی ملاحظه می‌کنید که بی‌دین‌ها دنیا را برای همه حتی بی‌دین‌ها نیز ناامن کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دین سرمایه بزرگ انسان و هدیه خداوند است که هم برای دنیا و هم برای آخرت نقش موثر و مفیدی دارد.

آیت‌الله عبادی ادامه داد: راه حفظ دین هم به این است که حدود و مرزهای دین حفظ شود بنابراین امروز از هر زمانی بیشتر این حقیقت خود را نشان می‌دهد که جامعه بشری فقط با دین می‌تواند  اداره صحیح دنیا را به دست بگیرد.

وی بیان کرد: امروز بی‌دینی در صحنه میدانی آنقدر رسوا است که خودشان هم از بی‌دینی‌شان متنفر شدند و در مکتب کثیف لیبرال دموکراسی غربی، مردم خودشان هم از آنان متنفر هستند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دنیای آینده، دنیای دین خواهد بود، عنوان کرد: آنچه که امروز به عنوان آگاهی جهانی پیش آمده بسیار کارساز است یعنی افکار بسیج، حلقه‌های صالحین، علما و صالحان در دنیا مشتری دارد و دنبال شما هستند اما البته ایادی و القائات و تبلیغات بیگانه گاهی طوری است که حتی ممکن است محیط شما را ناامن کند ولی در عین حال هرگز نگران نباشید چون این موج انقلاب دنیا را درنوردیده است.

آیت‌الله عبادی افزود: آنهایی که امروز در هر جایی یا از جمله در داخل کشور به فساد می‌گرایند آینده رسوای خودشان را تصویر می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه صدور انقلاب و موج آن دنیا را درنوردیده است، عنوان کرد: ملاحظه می‌کنید که در سراسر جهان و کشورهای غربی، مردم به دنبال عدالت و حق هستند و حتی افسر نظامی امریکا در اعتراض به شیوه ظلم آنان در غزه، خود را به آتش می‌کشد و مقاومت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه افکار عمومی دنیا امروز به سمت عدالت می‌رود چون از ظلم لیبرال دموکراسی غرب و بی‌دین کفر همه خسته شده‌اند و به فرمایش رهبر معظم انقلاب به قله‌ها نزدیک می‌شویم و گذر زمان به نفع اسلام است و نباید از فتنه‌های آخرالزمان ترسید چون چه تلخ باشد یا شیرین نتایج آن به اهداف شما نزدیک می‌شود، گفت: بر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مداومت کنید چه در فرد تاثیر بگذار یا نگذارد چون شما وظیفه الهی و انسانی خود را انجام دادید.

کد خبر 1782479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha