توزیع ۷۵میلیارد ریال لوازم التحریر  بین دانش آموزان مازندرانی

معافی گفت: ۱۴هزار و ۵۰۰بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۵میلیارد ریال که با شعار آینده ساز باشیم در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه مازندران در رزمایش توزیع ۱۴هزار و ۵۰۰بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۵میلیارد ریال که با شعار آینده ساز باشیم در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان و بازگشایی مدارس در مصلی امام خمینی رحمت الله علیه ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۶ هزار دانش آموز تحت حمایت در استان در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: امسال بسته های لوازم التحریر به همراه کیف مدرسه با هم افزایی بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و منابع امدادی به ارزش  تامین و در شهرستان‌های استان در حال توزیع است.

وی به اهمیت حفظ کرامت و منزلت خانواده‌های تحت حمایت در توزیع بسته ها اشاره کرد و گفت:  مانند سال گذشته امسال نیز مراکز نیکوکاری محله و مراکز نیکوکاری مستقر در آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی توزیع کننده تمام خدمات دانش‌آموزی هستند.

معافی با بیان اینکه امسال همه ی دانش آموزان تحت حمایت بسته‌های دانش‌آموزی شامل(لوازم التحریر، کیف، ...) را دریافت می‌نمایند، خاطرنشان شد: با توجه به عدالت در توزیع، دانش آموزان بیمار یا خانواده‌هایی که بیمار زمینگیر دارند، خانواده‌های مستاجر یا ساکن درمناطق محروم، خانواده‌هایی که چند دانش آموز در منزل دارند و یا میزان دریافتی سرانه اکرام و محسنین آنان پایین است در اولویت دریافت بسته‌های دانش آموزی با کیف قرار دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته هزار میلیارد تومان کمک مومنانه در استان توزیع شد، افزود: امسال در شش ماهه اول سال این میزان کمک مومنانه در این خطه از شمال کشور توزیع شده است.

کد خبر 1782565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha