وحدت حول امام خمینی(ره) جنگ تحمیلی را مقدس کرد

فرخنده گفت: توسل به اهل بیت(ع) و قرآن و توکل به ذات اقدس الهی، وحدت حول امام و توان و ظرفیت رزمندگان اسلام، هشت سال دفاع ملت ایران را مقدس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده امروز چهارشنبه (۴ مهر) در آیین یادبود بسیجی شهید محمدرضا فرهادی تنها شهید خبرنگار استان با اشاره به اینکه شهدا ستاره‌های هدایت بشریت هستند، اظهار کرد: دفاع مقدس معادلات جنگ را بر هم زد و مدل جدیدی وارد عرصه مدیریت در حوزه حکمرانی کرد.

وی به سه ویژگی جنگ تحمیلی ایران اشاره کرد و افزود: توسل به اهل بیت(ع) و قرآن و توکل به ذات اقدس الهی اولین ویژگی جنگ که باعث شد دفاع مقدس شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن منهای قدرت الهی جنگ را برنامه‌ریزی کرد اما در مقابل رزمندگان ما بعلاوه قدرتی الهی برای دفاع به میدان آمدند.

فرخنده با بیان اینکه دومین نکته هدایت‌گری‌های داهیانه امام راحل بود که دفاع ملت ایران را مقدس کرد، گفت: تعریف اتحاد و انسجام حول محور ولی زمان بود و اگر امام(ره) می‌فرمود حصر آبادان باید شکسته شود کسی دنبال اعتبار و ابلاغ و تعلل نبود و همه رزمندگان گوش به فرمان ولایت بودند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام همه توان خودشان را گذاشتند و ضرب‌المثل «از تو حرکت از خدا برکت» را اثبات کردند بیان کرد: توان و ظرفیت رزمندگان اسلام با ویژگی صداقت و اخلاص همراه بود که معادلات جنگ را به هم زد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: معادلات اعتماد مدیران را هم تغییر داد؛ امام خمینی(ره) در سخت‌ترین شرایط به جوانان اعتماد کرد.

کد خبر 1782692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha