کتاب، ماندگارترین اثر فرهنگی هنری است

رمضانی با بیان اینکه کتاب، ماندگارترین اثر فرهنگی هنری است، گفت:نویسندگان و فعالان حوزه نشر در مازندران، ارزش های دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان اسلام را بصورت مکتوب روانه بازار نشر نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی رمضانی- دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آیین اختتامیه جشنواره نشان ادبی سرو سرخ از سری برنامه های دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان که همراه با تجلیل از برگزیدگان نهایی بخش‌های داستان، خاطره نویسی، مجموعه شعر و بخش ویژه نقش زنان مازندران در جنگ به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در تالار مرکزی ساری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ثبت و ضبط فعالیت های فرهنگی هنری در قالب تالیف کتاب باهدف ماندگاری کارها اظهار کرد: کتاب، ماندگارترین اثر فرهنگی هنری است.

وی ضمن تحسین اهتمام ویژه مسئولین ارشد استان مازندران برای برگزاری کنگره ملی شهدای این خطه از شمال کشور و همکاری با کتابخانه های عمومی استان برای برگزاری موفق جشنواره نشان ادبی سرو سرخ، افزود: جریان انقلاب اسلامی پویا و فعال است از این رو فراز و فرود هایی را در دورانهای مختلف شاهدیم.

رمضانی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه و لبنان و اینکه مقاومت رزمندگان این کشورها در برابر اسرائیل کودک کش با تاسی از جبهه مقاومت یادگار مانای سردار شهید قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت درجریان است، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در ایران اسلامی به جریان مقاومت جان تازه می بخشد.

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی نویسندگان و فعالان حوزه نشر در مازندران، برلزوم بازنشر ارزش های دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان اسلام بصورت مکتوب تاکید کرد.

کد خبر 1782718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha