شهدا مهم‌ترین الگو برای سربازان هستند

سردار تاور با تاکید بر اینکه تجدید میثاق سربازان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا یکی از اولویت‌های مهم باید باشد گفت: بسیاری از شهدای عزیزمان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در لباس مقدس سربازی به شهادت رسیده‌اند و مهم‌ترین الگو برای ما و شما سربازان عزیز می‌باشد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، همزمان با چهارم مهر ماه که در تقویم به عنوان «روز سرباز» نامگذاری شده است مراسم ویژه این روز با حضور سربازان تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه و با سخنرانی سردار سبحان تاور_ فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در حسینیه تیپ برگزار شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با تاکید بر نقش مهم سربازان وظیفه در دست یابی به ایران قوی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی توفیق و افتخار پوشیدن لباس سربازی امام زمان(عج) نصیب شما جوانان شده است و باید قدردان این لطف الهی باشید و تا در راه رسیدن به قله های عزت و اقتدار و دست یابی به ایران قوی، پایدار بمانیم.

سردار تاور با تاکید بر اینکه تجدید میثاق سربازان با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا یکی از اولویت های مهم برای سربازان باید باشد گفت: بسیاری از شهدای عزیزمان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی در لباس مقدس سربازی به شهادت رسیده اند و مهم ترین الگو برای ما و شما سربازان عزیز می باشد.  

در پایان این مراسم از سربازان وظیفه برتر در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری و سربازان متاهل تجلیل به عمل آمد.

قابل ذکر است؛ این تیپ در دوران دفاع مقدس ۲۳۱ شهید سرباز تقدیم انقلاب کرده است.

شهدا مهم‌ترین الگو برای سربازان هستند

کد خبر 1782809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha