دوران کودکی فرصتی مناسب برای یادگیری علوم مختلف است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: کودکی و نوجوانی فرصتی بسیار مناسب برای یادگیری علوم و مسائل مختلف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ابوالقاسم نصرالهی، معاون سیاسی امنیتی استاندار استان مرکزی، امروز (9مهر) در سومین همایش همیاران و فرهنگ یاران پلیس استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد، گفت: دوران کودکی فرصت مناسبی برای یادگیری علوم گوناگون است و باید از این فرصت ها به نحو احسن بهره مند شد.

 

وی افزود: طرح همیار و فرهنگ یار پلیس و پلیس یار جوان و نوجوان، از تدابیر بسیار ارزشمند نیروی انتظامی در سال های اخیر بوده که نقش بسیار مهمی در نهادینه کردن قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش تصادفات داشته است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی اضافه کرد: این قشر باید همه تلاش خود را برای آگاه سازی به اقشار مختلف جامعه در خصوص انضباط ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به کار گیرند و ایفای نقش کنند.


نصراللهی اظهار کرد: 39 هزار همیار پلیس، 20هزار پلیس یار نوجوان و 15 هزار پلیس یار جوان این استان در راستای ارتقای فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توسعه انضباط اجتماعی فعالیت دارند که این مهم باید روز به روز افزایش یابد.


سرهنگ ایرج کاکاوند، جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی، نیز در این همایش گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان اجتماعی ترین بخش در نیروی انتظامی است که خدمات فراگیری را به مردم ارایه می دهد.


وی افزود: ماموران انتظامی استان همواره در تمامی ماموریت ها، خدمت بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده و همه تلاش خود را به صورت شبانه روزی به کار گرفته اند تا امنیتی مطلوب را در استان فراهم سازند.


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه اولین و مهمترین راه اجتماعی شدن از مدارس و آموزش و پرورش شکل می گیرد، اضافه کرد: این نهاد نقش بسیار موثری در نهادینه کردن فرهنگ ترافیک برعهده دارد.


سیف الله کریم زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: با اجرای طرح های مختلف پلیس برای دانش آموزان، بسیاری از قوانین راهنمایی و رانندگی در سال های اخیر در جامعه و این استان نهادینه شده است.


وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش این استان وجود دارد، افزود: دانش آموزان باید مباحث لازم در خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی را به خوبی فراگیرند و دانسته های خود را به دیگران نیز منتقل کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 178293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha