دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

دامغانی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین به عنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است گفت: اقتدار و عزت نظام و انقلاب اسلامی به واسطه مجاهدت شهدا و خانواده‌های شهدا رقم خورده است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی_ فرمانده سپاه قدس به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای تکریم خانواده شهدا با پدر شهید «مسعود شمس» در دهستان چوبر دیدار و گفتگو کرد.  

دامغانی دیدار و حضور در جمع خانواده شهدا را توفیق دانست و گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «خانواده های شهدا منتخبین پروردگار هستند».  

وی افزود: اقتدار، عزت نظام و انقلاب اسلامی به واسطه مجاهدت شهدا و خانواده های شهدا رقم خورده و آنان بودند که در معامله با خدا از جان و خانواده خود گذشتند تا آرمان های نظام و انقلاب اسلامی تحقق یابد.  

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین به عنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

دامغانی اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بارها تاکید داشته اند که «نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره‌ی شهیدان احتیاج دارد»

دامغانی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا برای کسب انگیزه و تقویت اراده برای خدمت بیشتر در مسیر انقلاب موثر و لازم است.

دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

کد خبر 1782971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha