تظاهرات محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در سراسر کهگیلویه و بویراحمد

تظاهرات محکومیت جنایات رژیم جعلی، نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی و حمایت قاطع از حزب‌الله لبنان و مردم مقاوم و مظلوم غزه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی و حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان جمعه این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» گفت: حدود یک سال از جنایت، توحش و درنده‌خویی رژیم سفاک، خونخوار و گرگ‌صفت صهیونیستی جلاد، در سایۀ سکوت سرد و مرگبار سازمان‌های بین المللی مدعی حقوق بشر و حمایت‌های بی دریغ و پشتیبانی‌های مالی، تسلیحاتی، نظامی و اطلاعاتی غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار می‌گذرد.

وی ادامه داد: دوازدهمین ماه جنگ در غزه در شرایطی به پایان خود نزدیک می‌شود که رژیم صهیونیستی نه تنها به هیچ یک از اهداف خود (یعنی خلع سلاح غزه، نابودی مقاومت، اخراج فلسطینیان) دست نیافته، بلکه با حجم جنایاتی که در غزه رقم زده است، افکار عمومی آزادگان عالم را علیه خود بسیج کرده است.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: رژیم موقت صهیونیستی امروز که خود را در صحنۀ میدان و نبرد رو در رو با مقاومت فلسطینی ناتوان و در رسیدن به تمامی اهداف از قبل تعریف شده خود ناکام یافته، با دست زدن به اقدامات کور و دیوانه‌وار، حملات ایذایی و سبوعانه و ترورهای وحشیانه در جنوب لبنان، سعی در فرافکنی و فرار از واقعیت صحنه و میدان نبرد در غزۀ خونین دارد تا با تنفس مصنوعی از سقوط و مرگ زودهنگام خود جلوگیری کند، اما بی تردید پیروز این نبرد حزب‌الله رشید و غزه مقاوم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شورا ضمن محکومیت سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و بی‌عملی دول اسلامی، از مردم غیور و انقلابی استان دعوت می‌کند به منظور حمایت از محور مقاومت، حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی، با حضور دشمن‌شکن و وحدت‌بخش در راهپیمایی جمعه‌های خشم این هفته، همزمان با ملت مقاوم ایران اسلامی در سراسر کشور، حمایت قاطع خود را از حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زنند.

وی خاطرنشان کرد: تظاهرات محکومیت جنایات رژیم جعلی، نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی و حمایت قاطع از حزب‌الله لبنان و مردم مقاوم و مظلوم غزه هم‌زمان با سراسر کشور امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ۶ مهرماه از میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به اینکه این تظاهرات در یاسوج از مصلی امام خمینی (ره) تا مسجد جامع صاحب‌الزمان (عج) برگزار می شود، گفت: از مردم غیور و انقلابی استان دعوت می‌شود با حضور دشمن‌شکن و وحدت‌بخش در این راهپیمایی، همزمان و همگام با ملت مقاوم ایران اسلامی در سراسر کشور، حمایت قاطع خود را از حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم غیور، انقلابی و ولایتمدار استان با این حضور خشم، نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های غیربشری و ترورهای وحشیانه رژیم منفور صهیونیستی و حمایت‌های بی‌دریغ و پشتیبانی‌های مالی، تسلیحاتی، نظامی و اطلاعاتی غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار از این رژیم، ابراز می نمایند.

کد خبر 1782997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha