اختتامیه طرح «یاس آسمانی» در آران و بیدگل برگزار شد

اختتامیه کلاس‌های تابستانی طرح یاس آسمانی به همت معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری مسجد امام زمان (عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل؛ در یک روز دل‌انگیز پاییزی، معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری مسجد امام زمان (عج) عباس آباد شهرستان آران و بیدگل، با برگزاری مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی "طرح یاس آسمانی" و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، لحظاتی به یاد ماندنی را برای بانوان شهر رقم زد.

این مراسم باشکوه با برنامه‌هایی متنوع و جذاب از جمله تلاوت قرآن کریم توسط الهام بوجاریان، اجرای گروه سرود بنات المهدی با سرودی زیبا برای مقام شهید و دخترم، مولودی‌خوانی دلنشین خانم قبایی در وصف پیامبر اکرم (ص) در پارک بانوان مهربانو برگزار شد و فضای مراسم را معنوی و پر از شور و نشاط کرد.


یکی از بخش‌های جذاب این مراسم، تجلیل از برگزیدگان و فعالان طرح یاس آسمانی بود.  در این بخش، از مربیان  و عوامل پرتلاش اجرایی کلاس‌های تابستانی، اعضای گروه سرود بنات المهدی و دختران بهشتی که در طول تابستان فعالیت‌های متنوعی داشتند، با اهدای جوایز ارزنده تقدیر شد. 


همچنین، برندگان مسابقه "یک قدم تا روشنایی" که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کاشان و در هفته عفاف و حجاب برگزار شده بود، مورد تشویق قرار گرفتند.

طرح یاس آسمانی که با هدف ارتقای سطح فرهنگی، هنری و اجتماعی بانوان در تابستان امسال اجرا شد با استقبال بسیار خوب بانوان آران و بیدگلی همراه شد.  برگزاری کلاس‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی در این طرح، فرصتی مغتنم برای بانوان فراهم کرد تا در کنار هم به رشد و تعالی خود بپردازند.


در این مراسم، با برگزاری برنامه‌هایی ویژه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گرامی داشته شد. 


سخنرانی خانم حلاج به عنوان خواهر شهید، مرور خاطرات دوران دفاع مقدس و بیان رشادت‌های شهدا، فضای مراسم را آکنده از عطر شهادت کرد.

اختتامیه طرح «یاس آسمانی» در آران و بیدگل برگزار شد

کد خبر 1783001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha