بانوان ایلامی زیر بمباران دشمن شهر را ترک نمی‌کردند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بانوان ایلامی در زمان جنگ شهر را ترک نکردند و از همسران و فرزندانشان حمایت عاطفی و روانی می‌کردند.

زهرا جمالی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام گفت: زنان در زمان جنگ علاوه بر حمایت عاطفی و روانی در دفاع رزمی هم وارد شدند.

وی افزود: ما تنها استانی هستیم که بانوان ما در زیر بمباران شهر را ترک نکردند آنان در دامنه کوه چادر زدند و بعد از آرام شدن شهر دوباره به خانه های خود برگشتند و ماندند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بانوان ما جانانه ایستادند و نقش پشتیبانی داشتند، خانواده را حمایت کردند و فرزندان را تربیت کردند.

بانوان ایلامی زیر بمباران دشمن شهر را ترک نمی‌کردند

وی با بیان اینکه ما در مدرسه برای رزمندگان شال و کلاه می‌بافتیم، عنوان کرد: در بیمارستان‌ها به مجروحان امداد رسانی می‌کردیم و حتی تعدادی هم به مهران اعزام می‌شدند تا مجروحان را ساماندهی کنند.  

جمالی افزود: زنان در صحنه های مختلف حضور داشتند. اگر زنان نبودند مردان در مقابل دشمن به راحتی نمی ایستادند، همگی به همت و پشتبانی زنان بود.  

وی تصریح کرد: بانوان سرزمین همسر و فرزندان خود را به جبهه فرستادند چرا که ایثار و فداکاری را از حضرت زینب (س) به ارث بردند.

بانوان ایلامی زیر بمباران دشمن شهر را ترک نمی‌کردند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دشمنان ما فهمیده بودند که زنان در پیروزی انقلاب و پیروزی ۸ سال دفاع مقدس نقش داشتند و از همان زمان تلاش کردند که زن را در جامعه اسلامی به انحطاط برسانند و جنگ فرهنگی را شروع کردند.

وی افزود: آنها سعی دارند زنان را از انقلاب بگیرند، فمنیسم در تلاش است تا زنان را از خانواده و جامعه دور کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: زنان ما ایستاده ‌اند همانطوری که در دفاع مقدس ایستادند همگی میبینیم که زنان در انتخابات، راهپیمایی و ... پای کار هستند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند زنان را از هدایت خانواده و تربیت فرزند دور کنند بنابراین وظیفه سنگین تری دارند تا در مقابل فمنیسم بیایستند و گول فضای مجازی را نخوردند.

کد خبر 1783016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha