راهپیمایی جمعه های خشم در حمایت از محور مقاومت در سراسر استان مرکزی برگزار شد

راهپیمایی جمعه های خشم در حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در استان مرکزی هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، راهپیمایی جمعه های خشم، امروز بعد از اقامه نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم اراک در حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت رژیم صهیونیستی در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

مردم ولایتمدار، شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی از زن و مرد و پیر و جوان با حضور در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از این جنایتکاران نشان دادند.


قریب به یک سال از جنایت، توحش و درنده خویی رژیم سفاک و خونخوار و گرگ صفت اسرائیل جلاد می گذرد و شاهد سکوت سرد و مرگبار سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر وحمایت های بی دریغ و پشتیبانی های مالی، تسلیحاتی، نظامی و اطلاعاتی غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار هستیم.


مردم استان مرکزی ضمن محکومیت سکوت مرگبار مجامع بین المللی و بی عملی دول اسلامی، حمایت قاطع خود را از محور مقاومت و حزب الله لبنان و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی با حضور دشمن شکن و وحدت بخش در راهپیمایی جمعه‌های خشم نشان دادند.


 
این راهپیمایی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، از مقابل مصلا و میعادگاه های نمازجمعه سراسر استان با حضور اقشار مردم و نمازگزاران برگزار شد.

کد خبر 1783051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha