توزیع ۲ هزار بسته تحصیلی بین کودکان نیازمند مشهدی

درپویش مداد رنگی ۳ وبه همت خیرین، امسال ۲ هزار بسته تحصیلی تهیه و بین کودکان بازمانده از تحصیلی و کودکان کار و دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

سعید کاظمی، دبیر اجرایی بنیاد نیکوکاری عماد و مسئول برگزاری پویش مردمی مداد رنگی، امروز جمعه (۶مهر) در حاشیه مراسم توزیع بسته‌ های تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند مشهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: در آستانه سال جدید تحصیلی همواره بسیار کودکان نیازمند که خانواده توان تهیه نوشت افزار و لوازم التحریر مورد نیاز آنها را ندارند گاها با مشکلاتی برای حضور در مدرسه و آغاز سال جدید روبر می‌شوند و حتی از رفتن به مدرسه باز می‌مانند. 

وی افزود: گروه جهادی و بنیاد نیکوکاری عماد برای رفع این دغدغه خانواده ها چند سالی است تحت عنوان پویش‌ مداد رنگی اقدام به تهیه و توزیع اقلام تحصیلی و برخی نیازهای اولیه بچه ها مثل کفش و کیف نموده است تا دیگر کدکی برای مسایل مالی از تحصلی نماند. 

توزیع ۲هزار بسته تحصیلی بین کودکان نیازمند مشهدی

دبیر اجرایی بنیاد نیکوکاری عماد تصریح کرد: ۳ سال است توفیق این را داریم که در آغاز سال تحصیلی بسته های تحصیلی به انضمام کیف و کفش و ... برای کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان کار و مستعدین تحصیلی حاشیه شهر رافراهم کرده ایم و امسال هم با کمک خداوند متعال وهمت خیرین نیکوکار و احتمام جامع رسانه و ورزشکاران این توفیق را داشتیم که ۲هزار پک تحصیلی را آماده کنیم و در اختیار دانش آموزان نیازمند مناطق محروم قرار بدهیم. 

وی خاطر نشان کرد: اعتباری که برای تهیه و تامین این پک ها که شامل نوشت افزار و کیف کفش بوده بالغ بر۲میلیارد تومان بود که از طرف خیرین و کمک های مردمی فراهم شده است.

کد خبر 1783067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha