مردم از گران شدن اجناس مهم زندگی خود خسته شده اند

آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم از گران شدن اجناس مهم زندگی خود خسته شدند، گفت: گرانی سبب بی ارزش کردن پول ملی می شود و به کسی سود نمی رساند و تنها ضرر برای جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز(۷ مهر) در دیدار با دادستان کل کشور اظهار داشت: حفظ حقوق عامه تنها مربوط به قوه قضاییه نیست بلکه قوه مقننه و مجریه هم مسئول هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حافظ منافع بشر است، گفت: توجه به مسئله حفظ حقوق عامه به معنای دفاع از حقوق انسانی است و یکی از مسائل می توان به عفاف و حجاب اشاره کرد. 

وی ادامه داد: مسئله تهاجم به حجاب یک مقدمه کار است و هدف نهایی دشمن، براندازی نظام جمهوری اسلامی است و از مسئله حجاب شروع می شود و سپس آسیب آن بر انقلاب اسلامی نمود و ظاهر می شود. 

آیت الله عبادی عنوان کرد: در هیچ جای دنیا نداریم که دولت یا نظامی اجازه دهد که عده ای برای پایمال کردن قانون کشور عرض اندام کنند و دشمن از این فرصت بهره ببرد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کس قانون رسمی کشور را زیر پا بگذارد خدمات قانونی به او تعطیل شود، افزود: ارائه خدمات قانونی به قانون شکنان اگر تعطیل شود نمی تواند بهانه جویی و تحمل کند و باید فرصت را از آنان بگیرید. 

وی در ادامه گفت: برخی افراد مجری دشمن هستند و با دشمن معامله می کنند و با این افراد باید برخورد امنیتی شود به این جهت که خطر آنان از خطر داعش بیشتر است و برخی از افراد هم تحت تاثیر بیگانه قرار می گیرند و با نصیحت به موقع می پذیرند. 

آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم از گران شدن اجناس مهم زندگی خود خسته شده اند، افزود: گرانی سبب بی ارزش کردن پول ملی می شود و به کسی سود نمی رساند و تنها ضرر برای جامعه است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: یک کالا از جمله نان را در سال چند نوبت گران می کنند و این موضوع راه دارد و اینکه سهمیه آرد را به خود مردم بدهید و باعث می شود کیفیت نان هم بیشتر شود و بازرسی هم دیگر لازم ندارد. 

وی در ادامه گفت: این گرانی ها، راحتی را از مردم می گیرد و با درآمد محدود نمی دانند چه کنند و متاسفانه در حل مسائل جزئی داخلی می لنگیم. 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز دنیا بیدار شده است، اظهار کرد: جهان در حال آماده شدن برای پذیرفتن عدالت است اما خودمان در اجرای عدالت در کار روزمره کم می آوریم.

کد خبر 1783162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha